söndag 29 november 2009

Prinsessa!

Han älskar att vara barnvakt!

Då var denna helg förbi och jag har haft vila från mina hundar... Saknat dom men de har varit otroligt skönt! Satte mig på en buss upp till min Rikard istället och har fått leva som en prinsessa hela helgen med frukost på sängen, IKEA och massage.. mmmm! Nu ska jag läsa böcker om hundens beteende, kropp och själ. Kanske förstår lite med vad mina pojkar försöker säga då?
Något jag aldrig med kommer att göra efter denne helg är att åka värmlands trafik igen!

Kom hem till två idioter som visade att man inte ska vara borta mer än en dag om man vill överleva hemkomsten, ganska gulliga är dom trots allt! Nero fick en enorm Biabädd av Rikard och när han väl fått provligga den fick jag inte med honom ut igen, haha. Måttligt nöjd kan jag säga!

Strimmelmaskinen Gizmo fick en bädd han med och tro mig tar han sönder den med får han sova på golvet. Har tappat räkningen på antal saker han delat till molekyler nu. Konstigt nog har Gizmo aldrig sett vem som gjort de, måste vara något i golvet som gör sönder allt!

Nu ska jag krypa ned i min säng och sova! Luftslottet som sprängdes är det ju i morgon med pappa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar