tisdag 24 juli 2012

Frustration!

Är för stunden sjukt frustrerad. Var lovad ledighet över SSM men som det ser ut nu så får jag inte ledigt... känns så sjukt tråkigt. De har ju vara de mål jag sett fram emot hela våren tillsammans med Rappi.

Något annat som också är frustrerande angående Rappi är vår kommunikation. Jag har en valp som har en helt otroligt fin språkförmåga. Hon är både tydlig i sitt eget och duktig på att läsa anda. Det som är frustrerande är att hon pratar hund med mig och jag bara "stakar mig fram". Typ som när man precis lärt sig engelska och ska försöka göra sig förstådd. Hon förstår ibland och ibland inte och det gör mig så otroligt frustrerad över att inte kunna ha en fån kommunikation med en så fin "språkhund" som hon.. Önskar RM's hundcenter låg närmare.
Det är dock en lättnad att snart få träffa Jeanette snart och få ställa alla frågor. Få svar.


dags att rulla mot jobb nr 2 för idag..!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar