söndag 1 juli 2012

Nu har jag något jag längtat efter..

.. och det är ROSA trall i hundkärran!
Fick starta dagen med att klippa klor, duscha, föna, borsta och skrapa tandsten på Heffa. Tog ett bra tag och när vi var klara var jag på extrapris enligt min lilla surpuppa till hund. Han är som sötast när han är lite tjurig!

Vidare blev det en sväng till stan föra att införskaffa färg till trallen och nya filtar. Besökte Rilo, ingenting, Charlies, ingenting, Arken, stängt och sen landade vi på Djurmagazinet. Ben till hundarna, gott snack med min favorit tjej där [kommer komma en del roligt från henne snart] men inga filtar. Slutade med att det blev mjuka svarta mattor och filtar med rosa detaljer.




Hela kärran skurades och rensades så i morgon kommer ett "Matilda själjer" inlägg med en hel hös saker. Så håll koll om ni behöver något! Trallen målades och med på köpet åkte en apportbock. Så nu vet alla vems den rosa apportbocken är ;) Det tar längre tid än man tror att sortera allt man har, men nu är det gjort och jag tänker ta en kväll i soffan och ge hundarna vila en dag till.
I morgon blir det veterinären med Heffa och sen spår med Zo och Rapp Rapp!

3 kommentarer: