onsdag 28 augusti 2013

tillbaka i sängen

De finns inte mycket energi kvar i mig just nu! 
Då jag tackat ja till att bli student och därmed gå i skolan igen har jag sen förra måndagen haft inspark varje kväll/natt, skola på dagen och i helgen har jag stått i HST:s monter på SM i bruks för att i måndags återgå till skola och nollningen. 

SM:et var sjukt trevligt med mycket kul folk och vädret gick inte klaga på! 
Sjukt kul att träffa lite folk i montern som man inte träffat innan, så till er som kom och sa hej! Det var kul att träffa er! Förutom en häftig tävling hade jag turen att fånga två otroliga soluppgångars ljus på bild med mina favvo fluff som modeller. Tror de blir tavlor av båda bilderna! 





Hundarna som fått ha tråkigt medans deras matte haft fullt upp var bra lyckliga över att få träna lite idag och dom sparade inte på mycket! Mysiga var dom också! :D 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar