tisdag 26 maj 2009

Foto


Min häst har idag fått känna på hur det är att vara vit. Matilda tyckete man skulle använda musklerna och inte bara äta gräs. Resultatet blev massa dressyr på uteritten som till slut funkade kanon då kära Curre i alla fall gjorde galoppombyten i vart 10:e språng. Alltid en början... Svett gillar vi!

Sitter och funderar på bra argument för att få mamma att köpa en klänning till mig(!!). Måste verkligen ha den, eller vill väldgit gära ha den i alla fall. Har ju varit duktig de senaste får hoppas de räcker. Sov bort två timmar innan skulle bara stänga ögonen en liten stund, men ni vet ju hur det blir..Har fotat lite idag med, Skulle jag inte gjort då jag har lite skolarbeten som behövs göras, kunde inte låta bli bara! 
Spyr just nu på marshmallows, tryckte i mig lite för många igår. Kommer ha svårt att äte de mer kan jag lova, man får galet ont i magen!!

Nehe nu är vi redan 10min sena till House! 

//M

2 kommentarer:

  1. kanske för att marschmallowsen var ngr dagar sletna;P

    SvaraRadera
  2. Eller för att man matade in dom i väntan på annat:P

    SvaraRadera