lördag 9 maj 2009

Muntergök


Ibland har man dagar då man inte orkar någonting och blir sur för allt!
Idag är en sådan dag, vill bara sätta mig i ett hörn och sitta kvar där tills dagen är över...
Men de går inte, farfar ska ha hjälp med hundgårdarna, hästen ska ridas, blommor ska fixas, Juilia fyler år, Nero ska tränas, läxhögen borde bli mindre. Nu känns de som om hörnet lockar ännu mer! 
Något som är lite bättre är att jag är frisk! I alla fall som jag ser de, sen att kroppen inte fungerar som den ska är en annan sak! Tror jag ska inreda ett sur-hörn där jag kan sitta en dag som denna!

Nehe plikten kallar, bäst att resa på sig, klistra på ett leende och utmana dagen!

//M

3 kommentarer:

  1. Dessa dagar vet man inte riktigt hur man klarar av ibland, man bara gör det:P Själv har jag löst rubriks kub:D

    SvaraRadera
  2. jag ska åka in och köpa en klocka och sen gå lös på något roligt! haha de vill ja också göra!

    SvaraRadera