söndag 17 maj 2009

full rulle!




Ganska roliga dagar har ja haft de senaste! 
I torsdags var jag ju hos Anneli och Nova, alltid lika kul. Har fortfarande ont i magen! 
I fredags va de Curre, fick upp min bror. Tråkiga va att han var duktig, fast inte så kaxig i början. 
Roligt att han tycker de är lite småkul att vara med i stallet. Sen körde jag moppe och överlevde, de ni! 
Igår bakade jag och Sebbe, vi e riktigt grymma på den fronten vill jag lova! Sen blev de promenad, eller marsch Riktigt kul. Fick utlopp för mina vårkänslor, blev ju iof utskälld av tanten i svängen också! Köttfärsås är vi duktiga på med, fast gillar inte riktigt idéen med paprika! 

Idag va de träning vid 12 till 16. Gick bra men Nero behöver mer! Men nu ska ja proppa i mig en pizza! 

3 kommentarer:

  1. klagar du på paprikan ock`? va de inte löken som du ballade ur på.
    Gillar vår marsch starkt! Tanten hade en del att tycka till om du:p

    SvaraRadera
  2. ja löken e ok i lagom mängd(A)
    Du de får göras om, helt klart!
    Vi måste nästan skriva på hennes hus ;)

    SvaraRadera
  3. Hur ser det ut med Pärlan idag?Kommer du förbi tros+Tänkte själv ge mig att springa!Om en stund!Lottie

    SvaraRadera