onsdag 13 maj 2009

Inte okey!

Plugga är verkligen inte min starka sida. Nu gör jag ännu ett sidospår när jag skriver här men måste ju hämta lite inspiration! Kommer bli upplopp i skolan i morgon vill ja lova. Bästa läraren har fått sparken och de nya lokalerna kommer inte att stå klara till hösten. Toppen, verkligen toppen!  På detta ska jag skriva arbete om ekologiska varor och om Londons bombattentat. 75 minuter kvart till handledarkursen så kan ju dra ut lite på minuterna. Borde ta tag i mig men. 

Sitter i en solstol på verandan, blickar ut över sjön och funderar på vad nästa rad i arbetet ska bestå av. En lagom mysig katt kommer lite då och då för att få mysa. 

Hata duvor också på tal om ingenting, bajsade på min tröja idag och de är INTE okey

1 kommentar:

  1. nästa form av arbete består av att hjälpa mig att baka en kaka:D

    SvaraRadera