torsdag 14 maj 2009

tjo typ!


Då har man ätit sushi för andra gången i sitt liv, ska tydligen ta tre innan man gillar det. Jag tycker att Annelis och mina va fett goda så tror inte jag behöver tre för att tycka om de!
Promenerat i en heliga gula overall, då blev man frågad om man skulle ut. Går de ihop?

Något som inte va okey va att de sparkade fotbollar mot oss! Verkligen inte okey!

Nja annas är de nya raggningstipset om nån skulle behöva. Tror Anneli kan hyra ut den för 1500:- om dagen!


Nu sitter vi och ska dricka kaffe! Aldrig fel klockan 12.00! Fått mina kort från URMA också, han är bäst :) Men ska vara lite snäll igen nu!


Stay cool!


//M

2 kommentarer:

  1. Är det du som stupat på bilden?Kul med korten.Jag vill gärna ha korten på neros så snabbts om möjligt så vi kan uppdatera hemsidan.Hur mår Pärlan.Har inte ört ngt?Lottie

    SvaraRadera
  2. Ps Fick du en egen räkning av Urma?Så jag har koll.För vi måste samla in pengar från de andra med korten.

    SvaraRadera