söndag 10 maj 2009

Konfa!



Jo nog är han snygg bror min, de måste jag erkänna! Nu sitter man med feta släkten i huset och har ryck är galet sugen på att träna, får dra ut i kväll, ska ju fota en hund åt Cia:)

Ätit god middag så känner mig som om jag vore gravid med trillingar! älg med massa gott. är fortfarande glad efter igår. Så kul när folk på stan stannar och säger att det är kul att se en så väluppfostrad hund, de värmer verkligen!
Fast de som kändes bäst var på vägen hem, möter två fulla män som skriker på mig. Har antagligen inte sett Nero som kommer bakom mig. han känner att jag blir obekväm och kommer framför mig med svansen högt, raggen upp och mullrar som om de åskade, de är mammas älskling det! 

nehe nu ropar dom på mig igen... Jag borde få betalt för de här!

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar