måndag 18 maj 2009

Rygg!


Nu har jag något som kan hålla mig glad i flera dagar! Matilda som varit sjuk och missat så otroligt många mattelektioner att till och med läraren tror att nationella ska gå åt pipsvängen sätter 1poäng från MVG på de!!!! Bästa av alla som skrev provet i skolan den dagen, jag är nöjd! 

Pärlans operation gick också bra, skönt! Nu väntar vi bara på provsvaren, får hålla tummarna. De har skurit bort en bit på hasen och en under magen, får se va de kan få fram. Vaktade Nova idag med, Anneli har mycket nu i slutet. Busade och kampade på en gräsplätt. Humör finns de i den hunden vill ja lova, höll på att dra omkull mig. Supertrelig hund, annat kan man inte säga. Har gjort något med ryggen också, får tigga lite massage av pappa så fixar de sig nog! 

Nu väntare världens tråkigaste svenskauppgift, blä! sätta mig i soffan eller gå upp till Nero och köra ett pass lydnad till vore mycket roligare men ibland har man måste. HAtar måsten, borde avskaffas!

Höll på att glömma en sak! Är ju LEDIG i morgon, de tackar vi för!!

//M

3 kommentarer:

  1. Även måsten är relativa;p
    Bra att op på pärlan gick ok till att börja med.

    SvaraRadera
  2. ja men de är ju ofta så tråkiga!
    ja alltid något =)

    SvaraRadera
  3. Vad duktig du är herregud Mvg i matten,natur.Du är inte dålig du!Skönt med Pärlan lottie

    SvaraRadera