onsdag 6 juli 2011

de gick bra!


För er som undrar så va de ingen fara med Bozz, lite ömma muskler bara och med lite smärtlindring och kärlek så blir de bra!

Planeringen för barn med hund går framåt, lite kvar att fixa sen ska jag nog kunna andas lite på den fronten iaf. Jobbet på konsum har satt spår i min rygg som totalstrejkar idag, inte riktigt vad jag behövde men kan inte gör så mycket åt de mer än att låtsas om att den inte finns.. men har två dagar ledigt nu så de ska nog bli bättre [hoppas jag för annars avlider jag..]I morgon blir de Göteborg och konsert i trädgården med Carro, Me like! [mindre kul att jobba 10-22.15 dagen efter...]

Igår fick Zo lite mer träning, inte mer än 20 min men ändå, de är inte mängden tid.. ;) Många känslor som springer runt i mig just nu..Är sjukt sugen på att flytta nu.. få ett eget hem och allt där till! inte för att jag inte trivs här men ändå man måste lära sig flyga någon gång! samtidigt vet jag inte vad jag vill bli, vart jag vill och hur jag vill ha saker.. vilka problem :P

Nu ska jag ta tag i min garderob, kaoset ska bli ordning!

3 kommentarer:

  1. Skönt att det gått bra, vilken superfin bild. Ha en skön sommar!

    SvaraRadera
  2. Tror dig Tina :)

    Ja de va verkligen skönt! Tack och ni med :D

    SvaraRadera