söndag 24 juli 2011

Korkat blond!


Börjar bli lite nervös för min lilla resa i morgon, men de beror mest på att alla andra säger att de är lite halvkorkat... så är glad att jag är blond och inte fattat att de kanske är lite korkat ;)
Hämtade husvagnen tillsammans med farfar innan och när de hela väl skulle börja rull insåg jag hur stort ekipaget kommer vara.. men men har ju kört fem minuter nu och backat en gång så åka till skåne fixar jag!

Min väska är nästa klar, hundarnas med [konstigt att deras alltid är mer organiserad och välplanerad...] bara resten kvar och de råkade vara ganska mycket... men de löser sig. Ska ju visst jobba idag med 4-8 så de börjar kännas liiite stressigt.
Badade djuren idag med så att de inte ska stinka motorolja och vet om hela husvagnen på en gång.. något som lilleman tyckte var grymt onödigt! som om de inte räckte med att kligga klorna..! Zo är så smidig att bada, även om hon inte gillar de står hon stilla och gör precis de man vill. Hon har dessutom kommit på att de är ganska trevligt att hjälpa mig med att bära saker fram och tillbaka ;)

Nu ska jag skynda vidare i mitt packande... ska tydligen hinna betala räkningar och skit med!

1 kommentar:

  1. Hej! Vi är två tjejer som för bara någon vecka sedan kom hem från en underbar resa runt om i norrlands inland. Kolla gärna in så kanske du får några tips om vad det finns att göra i vårt avlånga land. Klicka in på "På rymmen med inlandsbanan" längst upp vid headern för att komma till alla inlägg om resan. Hoppas du haft en awesome dag!

    SvaraRadera