fredag 8 juli 2011

nästa vecka

GRYM dag i göteborg igår! härligt att lyssna på folk som är bra live.. Tack oc lov kunde Mikaela hoppa in några timmar åt mig idag så jag jobbade 13-22.15 istället för 10-22.15.

Saknar dig varje minut...!

Helgen blir itne riktigt som jag tänkt... lediga dagar blev istället jobb i morgon 09-14. Iof inte långt pass men ändå [missar min zumba...]

Nästa vecka är de mycket jobb dock många korta pass, får helg mitt i veckan dessutom och på fredag blir de lön.
Måndag: 08-18
Tisdag: LEDIG [planera ssm, planera ssm..]
Onsdag: LEDIG [få utlopp för energi, träna! ]
Torsdag: 09,30-20
Fredag: 18-22.15 [lön]
Lördag: 09-15
Söndag: 16,30-20 [seg tid...dock grymt med OB]

3 kommentarer:

  1. Hej Matilda! Jag snubblade över din blogg av en tillfällighet. Inte helt otippat blev det hundar som tar upp det mesta av din tid ser jag. Jag minns ju dig som lilltjejen som ständigt dök upp på myrliden för att leka med hundarna :)

    Bra att du hinner med att träna också. Det är väl förmodligen det som tar upp mest tid av mitt liv ;)

    /John

    SvaraRadera
  2. Nemen hej!
    Ja hundarna har jag svårt att slita mig ifrån ;)
    Är mycket dina föräldrars och de fyrbentas fel, haha! Kikat in på din blogg med några gånger, känner att min kondition ligger i lä jämförelsevis! Men har som mål att springa milen under 54 min innan vintern :) snigeltakt för dig kanske men ändå!

    Hoppas allt är bra med dig :)

    SvaraRadera
  3. Allt är bra! Sub54 fixar du lätt! Vi klarar mer än vad vi tror :)

    SvaraRadera