tisdag 19 juli 2011

Krokodiltårar..

Haft en riktigt grym dag idag om man bortser från min rygg.. den är å andra sidan lite bättre. låg på spikmattan halva morgonen och de släppte lite på smärtan men nu är den ist känslig för beröring.. Typiskt!


Tog mig i alla fall till stora staden Jönköping där en fika i solen tillsammans med Sofia avverkades. Märks i kroppen att man saknat henne då man är full av energi bara efter fem minuter. När den damen började jobba blev nästa offer Sebastian som fick rycka in som taxi då jag efter halva vägen insåg att de faktiskt va grymt långt till honom... kändes som att promenera till kina på ett rullband!
TRevlig stund där med även om han och Martin gav mig en ordentlig lektion i innerbörden av Krokodiltårar... Som i min värld betyder stora tårar men så är de ju tydligen inte...! Så till er som läst inlägget om när jag lämnade Mikki... Förstår om ni fick er ett gott skratt men jag menade inte krokodiltårar som de egentligen står för, utan stora tårar av sorg.

dagens resultat av lite pyssel ;)
Innan Mullsjö skulle besökas igen blev de bio men mor och far. Sista filmen om Harry Potter och gänget, helt klart godkänd men hade nog föredragit transformers... resterande del av kvällen har jag pysslat och gett mig själv tre nya örhängen och en ring. Nästa projekt blir att skapa en hållare där jag kan hänga alla smycken ;) Där lär min lilla farfar få hjälpa mig en del!

fin solnedgång mot de svarta målnen...
I morgon ska de jobbas 15-20 och innan dess ska lilla kärleken tränas lite.. Nu ska ryggen få ett pass spikmatta till!

3 kommentarer:

  1. krokodil tårar betyder alltså INTE stora tårar. ;) bara så du har koll

    SvaraRadera
  2. Tack Helene!

    Tror jag greppat de nu Martin ;)

    SvaraRadera