måndag 11 juli 2011

nya grisen!

Trött i ryggen efter jobbet idag, en dag som blev två timmar längre än jag tänkt.. Sen blir min lediga dag i morgon isället jobb 09-20 så kommer landa på ca 50h jobb denna vecka... fett!

Mycket tankar kring SSM nu.. mycket pengar om jag ska ner hela veckan. Är de 5 000 jag känner att jag vill lägga ut på en vecka där jag bara ska vara..?! sjukt kluven..

Va uppe hos Bozz igår och mina vänner, han är en RIKTIG mammas gris! gör allt för att jag ska slänga ett öga på honom och nu snackar vi inte hyss utan mer genomtänkta flörtförsök. Började köra lite kontakt dagen innan, [fuskade och placerade honom på vänstersidan direkt..] och lillskiten sätter sig på hela arslet och glor med sina gigantiska valpögon.. och igår sökte han sig direkt åt vänster när han märkte att de va träning [köttbullar..] på g.
Antingen va de bara tur eller så är han grymt smart. En annan go egenskap med honom är att han älskar att bära! Inte tugga utan bära, så hämta saker och komma med dom utan att tugga är inga problem, ÄN.. Dock blev han sjukt lycklig över att få behålla flaskan..!





Får jag be¨hålla den..?!?

Grisen <3
Nu ska jag sova och ladda batterierna för i morgon! Sleep tight!

3 kommentarer: