måndag 4 juli 2011

påkörd..

Bloggtorka.. jajjemen men sen jobbar jag som en idiot med!

Har de senaste dagarna försökt lappa ihop många timmars arbete med organisation av SSM och barn med hund. Trådarna börjar knytas ihop och jag tror att de kommer bli grymt! Målet är att alla ungar ska gå därifrån med en stolt känsla i bröstet :) Kids rock!!




Arbetsdagen idag avslutades på ett mindre roligt sätt.. Farfar ringde och sa att han råkat köra på Bozz [Jeanette... är han inte lite lik Samson?] med släpkärran... tur nog hade han kommit undan men är halt och ömmar på bakdelen så i morgon blir de veterinären och räntgen av honom. Alltid är de något.
Zosan är anmäld till SSM nu så nu får vi börja träna och jag HOPPAS att hon hinner sätta pälsen!
Hade även träningsabstinens igår så tog med mig henne efter jobbet och tränade ett bra tag. De är inte så snyggt men hon jobbar på! :)

i höstas...
PÅ tal om de, ingen som har vet eller har en husvagn ledig vecka 30?

Nu ska jag slappna av framför en film tillsammans med bror och hans tjej innan de är dags att sova och ladda för jobb i morgon..! kort pass dock bara 08-16!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar