tisdag 23 juni 2009

Kurs i vattenboxning!


Då har ännu en dag gått, tycker de går lite för fort... 1,5 veckors mindre sommarlov kvar!
Idag har man gjort memory, tittat på när mina barn åkr vattenbana och hoppat i vattenspridare, ganska så roande. Sen skulle man hem, klippa sig. Tänker ALDRIG mer sätta mig i en frisörstol kan jag lova er. Hon tog bort 10cm!!!!! Inte ok!

Kommer hem, då kommer farfar med mina bebisar. Blir att simträna i sjön. Pärlan simmar runt som en liten fisk. Helt lycklig bara myser hon dör med pinnen i munnen. Sen har vi ju den där björnen också. Tog ett tag innan jag kunde ta mig i vattnet för att rätta till de. Satt på bryggan och kved av skratt. Min lilla prins kör på "boxningsmetoden". Det vill säga han står med bakbenen på botten så länge de är möjligt och lite till. Samtidigt som han har frambenen över vattnet och plaskar. Vilket ger resultat i att han inte ser och svälger litervis med vatten. Fixade ju ändå till de förra sommaren men men bara börja om. Gick ju efter någon minut.

Sen skulle man till hästen också. Höll på att bli tokig när jag kom till stallet och de säger att han är halt. Jiha! Tack och lov hade det gått över så fick ta en tur barbacka. Körde bil hem också via habo och jönköping. De där med dragläge i backar gillar vi inte... Va är de för mening med att stå still? Bilar ska rulla!
Jaja dax att ladda batterierna snart. Morgondagen börjar 06.30 och vi ska bada med 25 ungar. blir spännande, tror jag kan mun mot mun.....

1 kommentar:

  1. Mathilda hör gärna av dig till mig gällande anmälan.lottie

    SvaraRadera