onsdag 17 juni 2009


Skönt att komma hem och veta veta man ska. Har snrt jobbat e vecka på Tick tack. Kan inte påstå att vara barnen favourit är inte alltid roligt, man blir lätt, hmmm sliten! Nåja ibland är de så , hinner knappt hem innan man ska ut till nästa jobb så har inte blivit FÖR mycket hund dennna vecka, tyvärr. 

Fick ju bli lite glad idag när schäfertidningen kom, de ni. Fy är hur trött som helst, kan vi inte bara stanna tiden i sådär 12 timmar så ja får sova lite?!?! I morgon ska de i alla fall bli lite hund, saknar dom. På tal om dem så är Pärlan på som sjutton nu! 

Fick gå på spa idag, tackar för det Jessica! Jag och Julia behövde verkligen det. Får se om jag lyckas ta mig upp till jobbet i morgon, ska ge de fyra försök!

3 kommentarer:

  1. Härligt att Pärlan är bättre.ja vilken tidning ,är det bara du och nero överallt?Lottie

    SvaraRadera
  2. Vilket bra reportage, Matilda. Ha det såå gött och jobba inte ihjäl dig.

    SvaraRadera
  3. Haha jag ska göra mitt bästa, veckan är ju snart slut som tur är!
    Tack tycker denna tidning var den bästa;)
    KRam

    SvaraRadera