fredag 5 juni 2009

Skott i pannan!


Idag hade ja bra lust att skjuta hästen min! Hade tränat Nero och de gick super och tänkte avsluta den lagom stressiga dagen med en lång och härlig ridtur. Tvingade pappa att köra mig till hagen eftersom de står på bete 1,5km bort.... 
Kom fram och en glad Curre gnäggar glatt när man går in i hagen. Ställer han i vår "gång" som vi gjort och börjar pyssla om honom. Känner mig glad tills jag ska fixa hovarna. Tror ni inte hästen har gått och trampat av sig en sko + fått ett sår vid kronranden som varar.... Toppen! 
Skott i pannan är vad han borde ha!
Nåja får hoppas de fixar sig tills jag kommer hem och då vet jag en häst som kommer väga si sådär 100kg för mycket.....Får ha bilden som minne för hur han en gång SÅG ut.

Nu ska jag sova och tagga inför resan! Ska bli skönt med lite värme efter dagens isbitande! Ni får ha de så bra här hemma så ses vi snart. Kommer sakna många<3 
Julia var rädd om dej! 

Just de ja! 
De är ju ASTRID MATILDA KAROLINA EDBLOM som nu har SOMMARLOV!!!

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar