lördag 20 juni 2009

Vana eller förbannelse?


Visst var det en häslig midsommar?!?
Vem gillar inte regn, 8+ och att jobba från 08.00 -22.00 lixom....
Fick lite rast och åkt till hästen, kanske skulle tänkt först! Åska, regn+ lite halv skraj häst är ingen bra kombination. Då föredrar jag mer typ xanadou och dux....haha!

Började jobba halv 8 idag, lagom pigg när man kom hem två. Skulle åkt till Falks grav men folket flippa efter halva vägen, nåja hade kommit hem ännu senare om de blivit hela vägen så var nog lika bra iof. Ska snart ut och jobba igen, a eller vid 2 så hinner sova lie innan. Har ju gjort illa axeln, inte för roligt men jag börjar bli van. Börjar fundera på om någon lagt en förbannelse över mig och min kropp...

Kan ju berätta att nero skäller på bollen, de ni!!!

2 kommentarer:

  1. Dyker du upp idag och tränar lite?Jag jobbar ju idag men vi hoppas att ngn annan skall dit som kan ta kärran hem förhopningsvis.Skall jag ta med Bessie?Kram Lottie

    SvaraRadera
  2. Hej Mathilda!Idag är sista dag för anmälan till bruks SM,har du bestämt hur du skal göra.Lottie

    SvaraRadera