torsdag 22 oktober 2009

Bästa farfar!

Går inte en dag utan att man saknar henne!


Jag har nog världens bästa farfar, jo jag är ganska så säker på detta!
Kom hem i söndags och sa att jag ville ha trätrall i hundkärran och va ligger där idag??
Jo nya fina och Mina trätrallar! TJOHO! Slå de om ni kan, haha...

Har varit extremt duktig idag med, suttit kvar i skolan i tre timmar och gjord läxor *Stolt*. Sen fick jag mig en sväng till stan med mamma med, mysigt de lilla det var!

Nu packar vi för en tripp till Stockholm, blir nog kanon. Känner att jag behöver komma bort lite, har varit lite för mycket för mitt eget bästa just nu. Men efter regnet kommer solsken?
Så va är inte bättre än några dagar med Rikard och hundar? Ta hand om allt här hemma nu när jag är borta..

//M

4 kommentarer:

  1. Va fan ser du den solen??? Ja ser bara dimma Eva

    SvaraRadera
  2. Tjoho gumman!

    Har inte riktigt koll på hur vår träning ligger i helgen, men så snart jag har det så skickar jag ett mess till dig;-) Ifall du vill titta förbi! ;-)

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Det lilla jag träffat honom så verkar du vara lyckligt lottad med världens mysigaste farfar!
    Maria

    SvaraRadera
  4. Haha jag hittar solar lite överallt=)

    Jag vet inte om du har mitt nya nummer Jeanette, hade gärna tittat förbi men får åka upp en extra gång till er=)?

    Jodå han e så mysig han, lilla farfar=)

    KramKram

    SvaraRadera