lördag 3 oktober 2009

Träning!


Tja vad ska man säga...? 5 grader ute, en lite för envis pojkvän, kalla fötter och regn. Det är vad som krävs för att få Matilda att tänka till i lydnaden. Hur hon går och hur hon SKA gå, vilka fötter man ska ta, hur armarna och åhh blir arg bara jag tänker på de men lite kanske fastnade? Kan ju hoppas för lär få göra om de annars och då är jag rädda att de inte blir roligare!!

Har tränat lydnad med Nero idag med, vill ju inte säga att jag blev mindre nervös efter hur de såg ut idag... Men nu siktar vi högt och landar kanske på någon stjärna om vi nu skulle missa månen. Sen blev de ut i skogen sittandes barbacka på hästen för att rensa tankarna lite och fokusera, måste erkänna att blev mer: Bli blöt och frusen. Men skönt och avslappnade var det i alla fall. Fick ju åka hem och ta en varm dusch innan mamma bjöd på den godaste maten jag ätit på lääänge..!

De senaste timmarna har jag fördrivit med att sitta och kika på Green Street Hooligans 1 & 2. Lite hemska MEN så sjuukt bra. Blivit pillad i håret och dränkt min nervositet i godis, chips och gurka + dipp. Nu lutar de åt att försöka få lite massage inför i morgon så jag är fit for fight i morgon! så godnatt och sov gott... Så får vi se om jag lever i morgon eller om jag lyckats hitta spaken till "sjukna genom jorden" luckan.

//M

1 kommentar:

  1. De va dööktie Matilda ! :D Kommer bli kanoners när det väl sitter ska du se.. ;)
    Kommer gå jätte bra imorn tror jag ! :D
    Du är bäst! Massage sa du? :P Jasså? ;) Klart du får! <3

    SvaraRadera