torsdag 8 oktober 2009

På topp!

Igår va de en helt ok skoldag som övergick till besök hos optikern, sen utvecklingssamtal. Idrotten var de värsta på länge, trodde jag skulle få upp min Wallenbergare igen. Men Kimpa lyckas ändå avsluta bra genom att berätta betyget från förra året och då var man på topp igen.
Kom till optikern och där skrattade dom bara åt mig för att jag lärde mig sätta in linser för fort... okey? Aja de va ju något bra i alla fall. Var även så duktig så jag promenerade till trafikskolan och fixa lite, vuxenpoäng på det!

Nu ska vi packa för att åka iväg i helgen. Hund, hund,hund lär de ju bli och skäll kommer jag få, ojoj! men de är ju på de man lär sig!? Men nu ska vi städa så mamma släpper iväg mig!

//M

1 kommentar:

  1. Kul va det ju i helgen ! :D Du är så duktig ! ;)

    SvaraRadera