tisdag 13 oktober 2009

Summa kardemumma





Jahaopp igår kom den första snön och idag kom de bara mer... KALLT är de också. Gillar inte detta alls, vill vara varm om fötterna!

Idag har jag varit i stallet för sista gången,lite jobbigt måste jag säga. De är ju trots allt bland de bästa jag vet att få hoppa upp på en häst och galoppera över en äng! Men nu har jag valt hundarna och jag tror inte de är något jag får ångra. Har två riktigt fina vovvar stående hos farfar och de ska bli skönt att få extra tid till dom! =) Tummen upp för det!

I helgen har vi varit uppe i Strömsholm och hälsat på Lotta. Va lite i min egen värld när jag var i närheten av sjukhuset....Mmmmm! Blev att åka och kolla på tävlingar i Enköping på lördagen innan vi skulle träna lite! Snacka om att jag har läxor med mig hem, men de är så galet kul att få beredd på sina hundkunskaper. Tror aldrig man kan få nog! Lite pinsamt var ju att just min hund missade trasan och gav "Tias" sju fina stygn i handen. Men sådant händer, tyvärr och denna gång var det min tur. Som tur va hade dom flesta kört klart!
Att jag sen fick sitta i ett lastutrymme i tåget på vägen hem va kanske lite mindre kul men de var helgen värd!

Summa kardemumma så är jag nöjd med helgen och de jag gjort! Måste ju säga att de är bra gjort av Rikard att stå ut med mig när jag blir sur för att jag inte kan! (:
Ni får även en bild på den godaste skinkan =)

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar