onsdag 21 oktober 2009

De finns alltid någon som är bättre



Ovan:Innan bett! Få in hunden i fyrkanten, inte jobba utanför!
Nedan: Allt behövs om man ska nå framgång!!!

Nu kan man sätta sig ned när lugnet lagt sig en aning och man är tillbaka till något som liknar de normala i alla fall. Har haft massage på idrotten idag, mmmm! 30 minuters massage är inte fel mitt i veckan kan jag lova. Man borde unna sig själ de lite oftare, vilket är samma sak som att vara lite extra gullig och snäll mot Rikard (A)? Kimpa tyckte jag skulle få massage 1 timma varje vecka...

I helgen har jag varit iväg på ett så otroligt spännande och lärorikt läger i Skara så de finns inte. Kenneth Bast hade mycket att lära mig och nu förstår jag lite bättre vad jag pysslar med. Bland annat i vilket tillstånd hunden ska få bett, rutan.... Och va som behövs för att få ihop allt i skyddet, triangeln. Kul,kul! Men måste ändå säga att de jag blev mest förvånad över var de Kenneth började helgen med "Visst jag kan en hel del, men de finns alltid någon som är bättre, det gör det alltid! Jag gör så gott jag kan!"
Tack Kicki, Niklas, Maria och Anders som orkade med mig en hel helg, ni borde få bragd medalj!!

Idag har de varit spår med Caroline, Monika och Maria tror jag hon hette? Tycker alla hundar gick bra, Woppie gick ett u-spår som gick som en dans, kul! Mina hundar är jag nöj med i alla fall, sen kan allt bli bättre.

Nu är de snart instängda, kika kanske? sen blir det att stoppa Liza Marklund i ögonen och fundera på hur min recension ska se ut... Ska försöka få en dag med mamma i morgon, sådan tid som man lätt struntar i men som är så dyrbar!

//M

5 kommentarer:

  1. hahah...det var inte svårt att orka med dig.
    Välkommen igen.
    "Det finns dom som alltid är bättre" Fin devis med stor ödmjukhet

    Maria

    SvaraRadera
  2. Fan va go den andra bilden är! Älskar den!

    Helt rätt inställning, kör själv på:
    Jag står på tröskeln till universum!

    Man kan aldrig tröttna helt enkelt! ;-)

    Lycka till gumman! Ni är för goa! :-*

    Kramar

    SvaraRadera
  3. En bild säger mer än tusen ord (=

    Jo nu blir de så, fullt ös medvetslös, eller va ni brukar säga?! Lycka till du med Jeanette!!!

    Haha tack Maria!

    Kram Kram

    SvaraRadera
  4. Du är sån duktig Matilda! :) Nu kör vi! ;) <3

    SvaraRadera
  5. Hej Matilda!
    Vad kul att du var nöjd med helgen...Visst är han duktig!
    Det finns nya bilder på Niras sida att titta på från dag 2.
    http://www.qwerro.se/Nira

    Ha det så gott
    Tuija

    SvaraRadera