torsdag 13 maj 2010

1 eller 2?



Varje gång jag rör mig på ett nytt sätt inser jag att jag visst hade träningsvärk i dom musklerna med. Det där idrottspasset satte ordentliga spår igår, har ju två alternativ att välja mellan
1: Jag är extremt otränad & borde skämmas
2: Jag gav allt jag hade och fick ut något av det!
Skulle vilja välja 2:an eftersom jag faktiskt gav allt men 1:an stämmer ganska bra med, tyvärr. Men men någon muskel kanske växte lite!

Supernöjd efter träningen igår, har dock aldrig varit så blöt i hela mitt liv! Nero fick köra igång med skyddet igen och de märktes att han är lite ringrostig men de lossnade tillslut och jag tycker ändå att de gick bra! Gizmo gjorde ett riktigt bra lydnadspass och i skyddet var det några till poletter som trillade på plats. Avslutade dagen med motivations lydnad och rondera 6skul i världens fart, mammas prins!

Nu packar vi väskan och drar till Göteborg och LISEBERG! hoppas att regnet kan stanna i molnen!

2 kommentarer:

  1. Heja!!! KOmmer du och hälsar på snart?? // Kicki

    SvaraRadera
  2. Ja det göra jag =)
    Saknar er SÅ!!

    SvaraRadera