söndag 16 maj 2010

Fokusera!


Tagit mig igenom helgen och är faktiskt ganska laddad för veckan som kommer!
I lördags var de träning i timtal, två pass var i lydnad fick båda hundarna innan jag hamnade i mitt uterum med Hampus och Bubblis och planerade SM och ungdomsverksamhetens framtid. Många roliga och bra idéer kom vi fram till och de känns som om vi går en ljus framtid till mötes! -vuxenpoäng för formuleringen!
Innan Hampus åkte hem tog vi en sväng till spårmarkerna och la spår. Måste börja spåra mer, mycket mer! Vår spårpärm är enormt tunn och fattig på spårträning...

Idag har jag och Malvina tagit hand om varandra! Lena ben, fina ögonbryn, ansiktsmask och härligt prat. Behövde verkligen det! Hundarna fick vila lite idag kände att jag behövde klura lite på träning och va lite med mig själv!

I morgon laddar vi för skola som innehåller danslektion på 2,5 timmar och sen plugg! Tänker avsluta dagen med spår (: Ska försöka beställa alla saker i morgon med, bättre sent än aldrig!
Vi riktar in blicken högt och långt bort! Fokusera på de som gör mig glad och försök få de hemska att hamna utanför synfältet!

4 kommentarer:

  1. Hoppas att ni gör något för de små tjejerna också och att alla era ideer blir verklighet.Läger?Lottie

    SvaraRadera
  2. Klart dom är med i planeringen!
    Ja till hösten ska de bli det hoppas vi på! Se till att millan & hanna tränar på att handla för de blir fina priser i sommar :D

    SvaraRadera
  3. Det skall vi göra då.vad bra.lottie

    SvaraRadera
  4. kul kul!! Jag tror dom kommer att ligga i..så får vi se hur långt det räcker!!

    SvaraRadera