söndag 23 maj 2010

Bh-Prov!


Helskön helg som slutade utmärkt!
Tränat hela helgen! Igår va jag i Hok från 10 till halv 5 vilket resulterade i illröda axlar eftersom solen sken hela dagen och Matilda inte hade smörjt in sig! -hur kan man glömma?!? Hade i alla fall galet kul och hundarna skötte sig med plus för min älskade Gizmo!
Idag va vi på plats redan vid 09.00 för att kika på alla tävlandes spår, vill också ha en så fin spårhund! Sen körde jag och Gizmo vårat BH-prov som gick bättre än väntat trots att jag glömde programmet! -skyllde på solen igår sen kikade vi på skyddet och lydnanden.

Är laddad inför de närmaste veckorna, och de i klubben har lagt upp planer för mig. Brukar de inte vara tvärt om?!? Slipper ju planera, bara att fokusera på träningen! Aja på lördag åker ett gäng till Varberg för träning och i veckan har jag massa träning som väntar, underbart! Förhoppningsvis kommer mina grejer snart med!

2 kommentarer:

  1. Härligt,se nu till att packa lite o kom hit! Sommarlovet är väll bokat i hångsdala va? Iallafall en helg? Saknar dig massor ! KRam!

    SvaraRadera