torsdag 27 maj 2010

Fin teknik


Känns i kroppen att de börjar bli helg, kroppen börjar kännas som en seg ostmacka! Tömde de sista idag på ett pass på gymmet, riktigt skönt att ta ut sig lite!
Städade vår grovingång idag för att inte ge min stackars mamma en hjärtattack när hon kommer hem, blev rent på riktigt faktiskt och jag har inte stoppat undan något bara för att bli klar snabbare! - en väldigt bra teknik annars! Tog med Gizmo på lite tränig också, lydnadspass och spår med inriktning på vinkelarbete! I lydnaden kan vi mycket bättre men spåret va jag nöjd med, han börjar fatta vad jag längst bak i linan vill! (:

I morgon blir de en snabb skoldag sen kommer Veronica och vi ska träna lite, Hon ska ta med Nero för att göra korning på lördag, han går bättre utan pressen från mamma. Under tiden Nero blir skrämd, eller förhoppningsvis inte åker jag & Gizmo till Varberg med ett gäng och tränar. Ska bli både kul och spännande! Hoppas Tove följer med annars blir de bara jag och grabbarna...!

1 kommentar:

  1. Allt verkar kirras utan problem, skolan, hundarna, livet mm.
    Det enda som saknas är den högklassiga fotograf ;P

    SvaraRadera