fredag 28 maj 2010


Mamma borde vara stolt över mig och min bror nu! Vårt hus har nog aldrig varit så rent som de är nu, vi har städat i alla skarvar som finns, har legat på knä och skurat golven på toan och i duschen... Tappat räkningen på antal tvättmaskiner jag startat och T-shirtar jag vikt, men nu är de rent och fint! Kan med andra ord åka på träning i morgon med gott samvete (:

Försov mig i morse så blev bråttom att hinna med tåget som gick 7 minuter efter att jag vaknat men jag hann! ara för att komma till skolan och få veta att min lektion är inställd, kan man inte berätta sådant i förväg!?! Hade i alla fall en GALET kul kemi lektion som innehöll massa lekar, lyckohjulet och annat skoj! Ligger dock efter med tre poäng... Avgörandet kommer nästa fredag!

Hoppas på en bra avslutning på dagen nu! (:
Ska upp till mina godingar en sväng när Veronica kommer för att hämta Nero!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar