lördag 3 september 2011

allt klart






Fina tjejen! 
måste säga att de är grymt gott med frukost nu!
Hundgårdar + boxar är mockade, alla hundar rastade varav två av dom har fått en cykeltur på 4 km så jag tror att vi alla är nöjda :)
våra nyfikna grannar
tjejerna på promenad
Heffa med sin trolovade


Igår va de full rulle hela dagen. Tog en promenad med fyra av djuren och valde en ny sväng, vände dock när vi hade gått 4,5km och jag inte va helt hundra på vart vi var. Så den lilla trippen slutade på 9km.. Efter de fick jag trevligt besök av Simon, blev en pizza framför en film och gott snack.
Kvällsrastningen blev klart till halv nio då familjen plockade upp mig för middag på Soya, mongolisk buffé med pizza som grund, Grymt!

Nu tänker jag återgå till mina ägg och Gladiator!
Stay safe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar