torsdag 22 september 2011

Lockig rumpa

Regnig dag idag men rolig har den varit!
Först ett pass på sportlife, sjukt gött att bli av med lite energi. Fick skynda mig hem för att hinna slänga i mig mat innan min lilla goa kusin trillade in för att bli lite vaktad.

Tillsammans med henne fick jag båda hundarna duschade [Heffa har alltså numera fina lockar i rumpan.... suck!] När badrummet va städat från alla hundhår så blev de lite träning av agility. Det började med slalom och sen ett hopphinder och tillslut en tunnel. Så efter en liten stund sprang både Heffa och Zo en liten bana. Inga stilpoäng direkt men för att aldrig ha hoppat eller sprungit tunnel så är jag riktigt nöjd med mina tussar. Zo har jag ju försökt få att hoppa en gång tidigare men de gick åt pipsvängen så är extra nöjd med henne!


Ikväll blir de att packa inför i helgen så att allt är klart tills i morgon... Ska ju tydligen besikta lillebrors bil innan jag åker, så de vill till att dom gör de fort för jag har ingen större lust att sitta på en värkstad halva dagen!!!
Vill ju upp till stora staden och njuta lite av livet ;) haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar