söndag 4 september 2011

slut för denna gång

Då är snart denna dagen också slut, mina dagar på Hagadahl med för den delen... lite trist men jag tror att ägarna vill ha tillbaka huset och hundarna ;)
Dagen idag har gått sjukt fort.. hundstallet och hundgårdarna va klara innan 11 och då hade alla hundar fått en promenad. grymt!


 Blev spårning för mina idioters del idag, där båda två gjorde gjorde riktigt fina spår! Zo spårar riktigt fint där hon tål att man håller emot i linan. Hon har dessutom grymt fin sinnesstämning i spåret med plus för depåerna. Ibland är de positivt med knorr på svansen, tro de eller ej!

Heffa skötte sig också riktigt bra, han har börjat fatta att de är en grym fördel om man stoppar ner nosen i backen än om man bara chansar. Vi fick till och med lite beröm av Mr. Samuelsson! Så nu är de bara att fortsätta och underhålla de hela [lättare sagt än gjort]

Snart dags för kvällspromenad med hundarna. Mina fick stanna hemma i Mullsjö så nu är de bara jag och Hagadahlarna kvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar