tisdag 25 juni 2013

Upp upp & iväg!

I morgon drar jag, Rappi och Blixt [tillsammans med Oskar, Freck, Li & Etta] till först Södertälje för att sen åka vidare mot Härnösand och Ungdomssatsning! Kommer bli hur galet kul som helst. 
Dom är laddade till max och idag har dom fått stå då min stressmage hållt mig ofrivilligt stilla. 

skaka av sig krav ;) 

Rappi som har haft vila fick liite för lång vila i lydnaden vilket märks. Lite för mycket knep för att komma undan har växt fram. Latare än vanligt var hon också ;) MEN de bästa med att hon ska med upp är att jag har en hel drös ungdomar jag kan slänga ut i skogen och köra patrullstigar med massa nya och roliga figgar. Perfekt eller vad! Så hon ska få jobba ordentligt! 
På de kommer hon kunna få sova ute en natt då vi ska tälta så hon får bastjänst någon av nätterna, eller kanske alla. Tror de beror på antalet myggor per centimeter i luften! 

Så kärran är laddad och jag försöker styra upp min packning vilket inte är de lättaste när alla vädersidor visar olika och vi inte har plats för hur mycket som helst men de ger sig! 
Så ni lär kanske inte har asmycket att läsa här innan söndag! 

Stay safe! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar