torsdag 1 september 2011

Kommit tillrätta

Då har man kommit tillrätta ute i skogen och trivs riktigt bra! Sju hundar är ju rena himmelriket!
Utforskat omgivningarna så jag har koll på lite promenadstigar, har även flörtat lite med bonden och fått tillåtelse att traska ut spår på hans åkrar, vilket jag gjorde igår åt Heffa. De spåret gick faktiskt riktigt bra.



Har idag traskat promenader på totalt 13km varav den sista promenaden gav mig genomblöta skor, men va gör de ;) har också tagit mig en sväng i stan idag för en promenad runt rocksjön med fina Sofia innan de blev lite film och godis hos en annan grym vän. de kom också en gryyym idé om ett roligt äventyr. Blir de av kommer de bli helt galet!

I morgon hoppas jag att de är uppehåll så att jag kan spåra och busa ordentligt med alla djuren!

Snart är det dags att mata hundarna och även mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar