måndag 19 september 2011

Prinsen mår ingen bra...

Vara sjuk är nog bland de värsta som finns! framför allt feber, hatat de mer än något annat. Att dessutom att jobba med det är ju inte direkt roligare... men jag klarade av passet på jobbet och kan nu krypa ner i soffan och ta de lugnt! Kärlek de!


Helgen har varit riktigt trevlig, även om de va segt att inte få vara i Malmköping! Zo blev ju ganska pressad i skyddet i torsdags och har nu vuxit riktigt mycket i helgen. Hon har börjat bita riktigt fint även om musklerna i käkarna [bita i ärm blev lite jobbig i slutet] men är nöjd med lilla tjejen och nu ska hon få en välförtjänt vila.
Har fått mycket att tänka på framöver.. mycket roliga men de är samtidigt mycket som ska klaffa.

Min lilla prins! 

Gissa vilket kommando jag gav...
 Min älskade lilla prins mår däremot inte så bra alls. Han har inte ätit ordentligt sen igår och hans ögon är allt annat än pigga. Han ville bara upp i knät och bli ompysslad när jag kom. Min lilla! Han åt däremot när jag satte fram maten men de va inte med den vanliga energin. Hoppas att han är lite piggare i morgon annars kommer de knyta sig i magen på mig...

liiten börjar bli stor! 

Nu ska jag fortsätta att tycka lite synd om mig själv och betala in till Enköping :) Är grymt taggad på att få en bra hundhelg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar