fredag 23 september 2011

snart rullar vi!

God morgon världen!

Sitter och fixa med lite musik inför min lilla resa till vår huvudstad. Tänkte att jag skulle ha lite nya låt texter att plugga in som sysselsättning för att få körningen att bli lite roligare, så de blir synd om hundarna som får lyssna på min sång ;)


Innan vi rullar mot Stockholm ska ju lillebrors bil in på besiktning och jag ska packa klart! Ska bli spännande att se lilltussens lockar idag... Tur jag ska bo hos en grooming expert som lyckligtvis även är min handler i helgen! Hur som helst ska de bli kul med utställningen i helgen. Förhoppningarna är inte stora, vill mest få en träning och en bedömning vilket jag är garanterad då dom har fått in pengar på kontot.
Zo kommer få jobba på sin attityd i ringen med tanke på vem som finns i andra änden av kopplet, Grym! Va de gäller Heffa så är jag nöjd om han vet va han heter och saknar mamma tillräckligt mycket för att gå framåt istället för att gosa med handlern, tror dock att de sistnämnda kommer överväga och jag kommer stå som ett fån utanför ringen!

Full fart framåt mot en GRYM helg! It's gonna be AWESOME!

1 kommentar: