söndag 11 september 2011

Mycket hund!

Mycket hund har de blivit de sista dagarna. 
Igår var det MH för lilla Zo och jag blev faktiskt förvånad men ändå inte. Tyvärr filmades de inte då jag inte fick med mig någon till det men kortfattar så gör hon ett fint MH fast visar inte speciellt mycket hot eller liknande. Hon är ju väldigt noga med att läsa av mig. Är jag lugn är hon lugn, enkelt enkelt! Jag är i alla fall nöjd med henne! 


I fredags va de lydnad och jag är hur nöjd som helst. Faktum är att hon imponerade sjukt mycket på mig då hon trampar på hur fint som helt och då har vi inte tränat de alls den senaste tiden. Faktum är att jag faktiskt inte kommer ihåg sist jag gjorde det, vi har ju haft fokus på spår och typ konan... så jag är stolt över henne! Ni får kolla filmen själva.. kontakten med youtube är inte som den ska så funkar de inte så klicka HÄR

Idag blev det tidigt spår tillsammans med Petra och hennes hundar. Vi hann lägga ut spåren och sätta oss i bilen innan de började regna... Sen ta in Heffas och Nexs spår innan de började igen men tuffa som vi är började vi spåra Wii också men så öppnade sig himlen och de började åska nått så fruktansvärt men vi spårade vidare och Wii gjorde de riktigt bra i ovädret. Zos spår tog vi in själva då de andra behövde åka iväg och jag väntade ut de värsta regnskurarna och med tanke på hur dåliga förutsättningar lilla tjejen hade gjorde hon de hur bra som helst!!! ett riktigt fint spår helt enkelt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar