tisdag 20 september 2011

Tråkig dag..

Sjukt seg dag idag.. och de enda jag mer eller mindre gjort idag är att städa och sova!
Så nu blir de IDOL och lite planering inför i morgon, hoppas att jag ska vara lite piggare då! Skulle behöva duscha hundarna inför i helgen... Groomingväskan börjar ta form här hemma och den ska ju packas klart, bil ska fixas och Heffa ska lära sig pipan. Jag har mycket att göra med andra ord ;) Heffa är förövrig lite piggare idag men han har åkt på någon typ av magsjuka min lilla!

Ska fortsätta kolla på alla "vill ha" saker i pausen... mycket IKEA och mycket hundsaker idag, typiskt!

En löjlig film om mitt städande... man har tråkigt när man är sjuk så är de bara! lite stavfel fick jag med.. närsta, hur gick de till lixom ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar