tisdag 3 augusti 2010

98 timmar

Fina Vovven!

Har några ynka dagar ledigt innan de blir 11 dagar i rad, 98 timmar på jobbet sen har jag äntligen jobbat klart för denna sommaren! Sen är de bara räkna ned till lönebesked...
Så nu ska de här ska de slappas till tusen eller ja mellan alla träningspass i alla fall. Va på gymmet tidigare och mördade mina ben, fick sitta en bra stund i bilen efter för orkade inte trycka ned kopplingen. Bevis för att jag piskat på ordentligt! (:
Ikväll blir de i alla fall en soft kväll med bio tillsammans med Malvina och Ellinore, blir att kika på eclipse.

Igår va jag ute och spårade och körde lydnad med Mathias. Lite surt att sommarregnet bestämde sig för att komma just de få timmar vi va ute men de är sånt man får leva med som hundmänniska ;) Den apan sa förövrigt inte att han fyllde år så får gottgöra de på onsdag.
Min lydnad gick i alla fall riktigt bra, vi har kortat fingret ytterligare...! me like! Och relationen börjar blir helt okey, magkänslan växer sig starkare! Är sugen på tävling nu, så får börja rusta hundarna för de snart, säsongen är ju inte slut på långa vägar. Har ju lite planer inför hösten, är de någon mer som ska till Finland/Spanien och kolla på VM?

Hundarna väntar.. (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar