onsdag 11 augusti 2010

Huvudet upp & fötterna ned


Jaha då är man mitt i veckan och jag tycker inte jag gör annat än att jobba! Är helt snurrig i vad det är för tid, dag, datum... som farfar sa, "Så länge du vet att huvudet är upp och fötterna ned så är de ingen fara!"

Spårade igår, älskar tempot och pressen jag fått in på Gizmo nu. Bara starterna och placeringen i rätt fack som saknas. Idag tränade vi med ett gäng på Slätten , lydnad, kaffedrickande och lite skydd. Man märker vad nya platser och planer kan ställa till de koncentrationen i lydnaden och säkerheten i ronderingarna. Tycker ändå att jag fick till de riktigt bra i slutet (: tillräckligt för att vara nöjd i bilen hem och för att få timmarna på jobbet att gå lite snabbare.... bara 34 timmar kvar!

I morgon blir de konditionsträning på hundarna, Zo börjar få riktigt fina muskler och färger. Kanske kan bli en mammas flicka ändå....! Just nu leker vi ju mest bara, planen är bara ett ända stort roligt tivoli! Ska ringa polisen också sen skissa lite på en eventuell makeover av mitt rum innan de är dags att åter klä på sig arbetskläderna och tjäna lite pengar.....

1 kommentar: