onsdag 18 augusti 2010

tid...


Tid.... Vart tar all tid vägen?
Jag önska jag började 1:an istället för 3:an, jag vill inte ut i världen än. Inte så snart!
Är inte säker på vad jag vill göra, jo till viss del men man kan inte leva på hundarna.... inte än! Vill jag verkligen lägga 5,5 år till av mitt liv bakom en skolbänk... åhh jag vill bara pausa allt för ett år eller två.

Idag har jag i alla fall spårat, på jord. Blev en bra träning för oss, mycket att jobba på så på latsidan kommer jag inte kunna ligga på de närmaste. Börjar planera lite inför hösten med skola, vänner och hundarna. Mycket som ska pusslas ihop för att de ska fungera men allt går om man vill! (:
Tog med mig svampkorgen ut i skogen och efter 30 min var 5liter av skogens guld insamlat och mamma min var som ett litet barn när hon fick se korgen.

I morgon väntar städning av rum och datarum sen måla lite rör! Kanske ska med en kompis till stallet och slänga mig upp på en häst!

3 kommentarer:

  1. så ambitiöst att du plockar svamp! =)

    SvaraRadera
  2. Ska man få sig en stuvning på en rostad macka va man tydligen tvungen att plocka svampen själv och dela med familjen.. ;)

    SvaraRadera
  3. låter som en inte helt fair deal... ;-)

    SvaraRadera