söndag 12 september 2010

Förtidspensionerad!



Börjar bli trött på de gråa moln som vägrar lämna himlen nu! Tvättade ju alla hundgårdar här om dagen och nu ser dom ut som sju svåra år, för att inte tala om hundarna som vägrar gå in när de regnar...! Kombinationen blöt och glad schäfer brukar inte resultera i rena kläder och en go lukt. Men men va gör man inte för sina guldklimpar?

Har haft småkusinerna här i helgen och nu har jag en grym respekt för föräldrar. Kändes som om jag ville förtidspensionera mig i morse när de två trollen kom in och väckte mig. Dessa grymma tinnitus framkallande skrik..?!? Gaahh! men dom är trots allt rätt mysiga när dom kryper upp i knät på kvällen och somnar eller när de hoppar i sängen och dansar till "single ladies". Men varje dag, de kräver en grym kärlek, eloge till er!

I morgon har jag ingen skola mer än att bestämma hur jag vill ha min studentmössa! Kan ni fatta jag ska ta studenten i vår! -när blev jag så stor?!? Har dock en HEL del plugg som måste göras innan Finland och sen ska jag börja packa, plus träna hundarna så vet inte om dagen kommer gå under kategorin "ledig". Ska bli kul om jag får till packningen eller om de blir massa saker men inget av de jag skulle ha med.... En så kallad Emilly packning!
Är så galet sugen på träningsläger och jag chansar på att det suget inte kommer vara mindre efter Finland... Åhh jag vill, vill, VILL!

Avslutar min grymt goa helg med att fixa naglarna, lite musik till ipoden och bilen och ett samtal med E! Stay safe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar