fredag 24 september 2010

Konflikter


Känner mig som en fuktig påse med mjöl.. haha! Ledig idag och har sovit dåligt inatt så har bestämt mig för att ta de lugnt idag, plugget får vänta till i morgon, men ska dra mig till Falköping och Kicki senare vilket får bli dagens aktivitet utöver hundarna.

Fixat lite här hemma på förmiddagen, men ändå de är segt att ta de lugnt man blir verkligen förslappad. Så tror de blir att dra sig upp till farfar och djuren för lite rengöring av hundgårdar, kärra och alla prylar som ligger överallt. Ska fixa hem lite halm snart och göra de riktigt mysigt för hårbollarna, de börjar ju bli lite kallare.
Tänkt ta itu med lite konflikter mellan mig och hundarna i träningen med, känner att jag har energin och strategin för det nu, både en plan A & B sen en C om de skulle skita sig totalt. haha Men hoppas att de räcker med plan A och att resultatet blir kanon, jag vet att vi kan! Sen har jag ju träningskompisar man diskuterat med och de är inte LITE kunskap de där filurerna sitter på. Men gratis får man inget, man får krama riktigt hårt för att få ur något vettigt.

Fick lönebeskedet igår och vips så är fantasin om alla saker man vill köpa igång... Speciellt till hundarna. Är fortfarande sur över mitt rosa anti-glid koppel o Finland... hittar verkligen inget återförsäljare till det...!

Dags för lite action nu...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar