onsdag 29 september 2010

Giganternas kamp

Börjar bli lite många... "lilla" Zo protesterar mot att behöva ligga bredvid Nero, Gizmo är ju hennes ;)

Precis duschat och sitter nu och tittar på listan med saker jag ska ha packat ner. Ser bra ut faktiskt. Jag som skulle ha hunnit med så mycket idag men all tid bara försvann.. kan ha lite att göra med att jag somnade en timma i soffan..! men nu är jag nästan ikapp med sysslorna. Är bara smink och tandborste som inte är packat.

Blev inte mycket till träning i Hok idag, dels för att jag ska plugga på lite etologi för att finna "giganternas kamp" och sen för att mitt huvud fortfarande gör sig tillkänna. Men kunde inte låta bli att köra ett litet kort pass med Mikki och tro de eller ej men de så riktigt trevligt. *nöjd* Vaknade kanske på rätt sidan idag efter en natt på sin nya, enorma och mjuka madrass. Hoppas jag ska kunna få till ett trevligt program med hjälp av press och lydnad, men de är lång bit kvar och tror jag kommer ringa lite samtal om idéer med.

Är faktiskt taggad för min resa till Stockholm i morgon. Kommer tillbringa resan upp med min nya "bibel", etologiboken och kanske en paus i form av en film. Sen shopping i mängder och mys med syster yster, sen avsluta med en bussresa hem tillsammans med etologiboken. Blir grymt och jag hoppas att jag har lite bredare kunskap och lite idéer för lydnaden när jag landar i Mullsjö igen! Ska bara ta mig igenom ett matteprov innan jag får åka.

Ha en trevlig helt och träna på! (:

1 kommentar:

  1. Ha det så bra nu gumman!

    Så ses vi nästa vecka! Saknar dig som alltid ! /K

    SvaraRadera