tisdag 12 februari 2013

Blixten Da Blixt

Nijjooooom Blixten Da Blixt här!
Min tvåbening har somnat med datorn igång, STORT misstag! Funderar på att facerapea henne men hon kan bli så tjurig för ingenting och jag vill inte riskera min middag [råkade tvinga henne att dela med sig av sina kvällsmackor igår till mig så ligger lite risigt till. Hon påstår att jag stal den]... håller ju på och breddar biceps just nu så man måste ju fylla på med proteiner ni vet!

Skummat igenom vad fjanten till människa egentligen skrivit om mig och hade de inte varit för att hon konstant kallar mig LILLEMAN!?! så har hon inte skämt ut sig så mycket. Får ta ett snack med henne när hon vaknar och fråga varför jag blir så förnedrad utan att veta om de. Man gör inte vad man vill med 16veckors muskler och attityd ska ni veta!
Trodde hon var bättre än så lixom men de förklarar de goda benen vi fick i helgen. Jag VISSTE att de var något skumt.


När vi ändå är inne på käk. Den där korkade bondinen har ju börjat försöka sätta mänskliga ord på vardagliga saker jag gör och de med hjälp av en mojäng som klickar. Ibland undrar man ju hur korkad en blondin kan vara för de där är en mojäng man verkligen kan utnyttja!
De hela fungerar som så att tvåbeningen tar fram MASSOR av ätbart material, bestämmer ett ord och sen låter mojängen när jag gör något och sen kommer de ätbart material flygandes. Kan låta komplicerat men de är barnsligt enkelt.

Ja mena jag kan sitt sen födseln men nu vill ju den här tvåbeningen att jag ska sätta mig när hon yttrar "SITT". De bruden inte fattat är hur dum hon är som delar ut så mkt gratis mat. Man kan nämligen låtsas fatta och sen spela korkad för då börjar hon om och de enda jag behöver göra då är att börja sätta mig innan de flyger käk.
Tass upp för den låtande mojängen helt klart!

Ne nu börjar tjockisen röra på sig, bäst att sticka!
Spring lungt!




3 kommentarer: