onsdag 1 juli 2009

Borttappad



Ska inte klaga har haft en sjukt rolig dag men har tappat suget på att träna hundarna. De har ni säkert märkt, det är synd men beslutet om Pärlan har fått mig att stanna upp lite. Vill inte pyssla mycket med henne samtidigt som jag inte vill göra annat än att vara hos dem båda. De slår lixom fel. Ena stunden vill man gråta och nästa skratta. Känns lite som om man har glömt något men kan inte komma på vad det är... Låter hemskt men kan hon inte sluta vara pigg?

Dagarna här hemma rullar i alla fall på. Jobbet börjar bli tråkigt, men men två dagar kvar och jag vet att jag kommer sakna det. Bilkörandet rullar på det med. Höll iof på att krocka med ett rådjur häromdagen. Tur jag och pappa övat på att tvärnita, de kom till nytta. På tal om det brann mitt grannstall ned igår, tydligen antänt...Idiot!

Kommer nog tillbaka i balans snart, känns så i alla fall. nehe nu ska jag sova lite, har inte gjort det på ett tag.... Hoppas ni där ute har de bra!

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar