lördag 11 juli 2009

Underbart!


Tjo!
Ny dag, nytt regn. Fy vad jag inte tycker om de här.
Sitter och väntar på mina kusiner från Östersund som skulle varit här vid 12..... Blev ingen resa till Göteborg som planerat heller. Har i alla fall varit uppe hos farfar och kikat på hur vi ska göra i det nya hundhuset, inte lätt det där. De ska vara snyggt, prktiskt och fungera. Får man de ena missar man det andra.
Ska ut och träna sen med, rida ska jag visst också hinna med.

Igår blev de stan och stå med Julia och sälja goda jordgubbar. Tips om ni ska köpa, nästa vecka står hon i Bankeryd. De är helt underbart vad goda de är!
Sen blev de Star Wars, fattar inte att jag går med på att titta på dom.. De är ju ingen höjdare. Sen hem och lägga sig i sängen och ovanligt nog kom katten och tyckte att jag skulle ge henne några minuter innan jag somnade.

Nu ska vi snart äta grillat, färskpotatis och massa goda tilltugg!

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar