torsdag 9 juli 2009

Mer




va denna dagen också slut. Har hunnit med ganska mycket även om jag vaknade vid halv 11. Åt frukost, åkte ut till stallet där ja fick lite smått panik eftersom två av hästarna inte ville ställa sig upp men de gick tillslut. Hade lite tävling med de stackars hästarna så nog jobbade vi bort något kilo på deras sommarmagar.
När man kom hem va det dax att ladda för spår. Alla hundar spårade kanon, själv jobbar jag ochNero med mer korrekthet i spåret och därför korta. Jag tyckte han gick högt men de gjorde han tydligen inte :S De är svårt när man spårar själv att se hur hunden går, alltid bra att vara fler.
Lite roligt att se folket drick kaffe ur mer flaskor och festis förpackningar!

Nu ska jag nog krypa ned i sängen är helt slut och i morgon blir en lång dag också!

//M

5 kommentarer:

  1. Åh Lilla Matilda, du visar verkligen upp fördelaktiga kort på mig.

    Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Tack för igår, det var jättebra spårmark du fixat. Korten är verkligen till vår fördel, hmm!!

    SvaraRadera
  3. Med lite effektivitet så löser man de flesta dagar;-)

    Saknar att ha så motiverade träningskamrater...

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Cia..du ser nog mer tokig ut än jag...

    Haha...//Kicki

    SvaraRadera
  5. haha tycker ni ser ut som ett par människor som precis har avslutat ett spårningspass.
    Ja de är klart allt är roligare om man är flera som är motiverade=)

    Kram

    SvaraRadera